marți, 13 ianuarie 2009

Fulg de nea.

Fiecare fulg de nea are poveste lui , am încercat că descopăr cât mai multe poveşti , dar cea mai interesantă mi s-a părut a ta. Povestea ta îmi oferă multă dragoste şi sete de iubire, ceea ce mă face să mă apropi din ce în ce mai mult de tine.
Pictez sentimentele în bucăţi de cristal, cu ajutorul pensulei mele de aur. Dragostea noastră va ruginii decât atunci când pensula mea va rugunii şi ea.
Atunci când mă vezi înnebuneşti, şi tot odată înnebunesc şi eu, simt cum toate celulele din corpul meu o iau razna şi luptă şi ele alaturi de mine pentru a nu face un pas greşit.
Să ai grija de mine cum o să am şi eu de tine. Să ne iubim la fel indiferent de ceea ce zic cei din jurul nostru. Dragostea noastra va distruge toate graniţele.
Fulgul tau l-am ales, şi l-am pastrat, dragostea ta mi se pare mai bună decât al oricărei persoane. Aşa că îl voi păstra indiferent de anotimp si de temperatura de afară. Stai liniştită va fi in siguranţă în inima mea.

2 comentarii:

Ana Luiza spunea...

True love never freezes

Ana Luiza spunea...

Cea mai frumoasa compunere de pana acum:X:X