joi, 5 februarie 2009

Turneul Cransebes



Vineri 30 ianuarie ore: 6:30 a fost plecare catre Caransebes. Prima faza al turneului interjudetean.
Primul meci l-am avut impotriva unei alte echipa din Valcea, impotriva numarului 10, echipa din Ostroveni, incepand turneul cu o victorie 3-2.
Sambata 31 ianuarie am avut cea de-a doua partida impotriva echipei gazde, si anume Caransebes, castigand cu 3-0 faza nicio problema.
Duminica 1 februarie, data ultimei partide, impotriva Otelului Rosu, castigand si de aceasta data cu 3-0.
Momentan ne aflta pe primul loc cu 8 puncte. Faza a doua va fi la Valcea, 13,14,15 februarie.
In concluzie suntem cu un picior in turneul semifinal.

Din pacate nu l-am intalnit pe Fernando de la Caransebes :)). Toata lumea m-a innebunit cu acest Fernando, intrebandu-ma mereu daca m-am intalnit cu el sau nu:)).

Cu toate ca nu ne-am intalnit cu aceasta "personalitate" ne-am distrat oricum.

Abia astept urmatoare deplasare, sa ne mai batem cu perne, cu prosoape ude:)). Sa ne plimbam prin alte orase, sa jucam carti, si multe alte lucruri. Dar mai ales, sa jucam pentru echipa scolii. Sa jucam ceea ce stim noi cel mai bine : Volei.