joi, 2 iulie 2009

Leapşa 1



1) Ia cartea cea mai la îndemână, deschide-o la pagina 18 şi scrie al patrulea rând.
Deşi aceste legende au un vădit caracter blasfemic,întinând lumea divină perfectă cu imagini umane sălbatice...

2) Fara să verifici, cât e ceasul?
22:20


3) Verifică.
22:22

4) Cum eşti imbrăcat?
Cu hainele lu mama :))... Nişte pantaloni scurţi de culoare roşie :))...şi un tricoul verde ...Sunt în Italia...Şi am toate hainele de casă în România...Am uitat să le iau...Asta e ma sacrific,sunt doar in casa :))


5) Înainte să răspunzi la chestionaru’ ăsta, la ce te uitai?
Mă uitam la o minunăţie de tort...pe care va trebui să-l mănânc în curând :))


6) Ce zgomote auzi în afara celor produse de calculator?
Suntetul parfumat al tortului, şi vocea mirifică a Leonei Lewis.

7) Când ai ieşit ultima dată şi ce ai făcut atunci?
În momentul în care un câine şi un elefant erau în momentul de reproducere...Iar eu m-am alăturat.


8) Ce-ai visat azi-noapte?
Am avut un vis frumos... Eram căsătorit cu o furnică.

9) Când ai râs ultima oara?
Va urma.


10) Ce ai pe pereţii camerei în care te afli?

Postere,var,galben.


11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpăra prima dată?
O scobitoare

12) Care-i ultimu’ film pe care l-ai vazut?
pfff... Neveste disperate ca serial şi P.S. I love you

13) Ai vazut ceva neobişnuit azi?
Da, menaje a trois între furnici.


14) Ce părere ai despre chestionaru’ asta?
Interesant...Îmi alungă plictiseala.

15) Spune-ne ceva ce nu ştim incă.
Nu ştiţi multe...E bine:D ?

16) Ce nume i-ai da fetei tale?
Beatrice

17) Dar băiatului tau?
David

18) Te-ai gandit deja să locuieşti în străinătate?
Orice ţară...Nu mă înteresează..Oricum aer e în toate(mai poluat, mai nepoluat) , pământ , apă ( mai multă,mai puţină)


19) Ce ai dori să-ţi spună Dumnezeu când intrii pe Porţile Raiului?

Începe să'mi placă în Rai... Cu noii veniţi :))

20) Daca ai putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce ai schimba?

Planeta


21) Îţi place să dansezi?
Depinde de gradul de alcool din sânge

22) George Bush?

M-am certat cu el. No comment


23) Care a fost ultima chestie care pe care ai vazut-o la TV?

Ştirile:D

24) Care-s cei patru oameni ce ar trebui sa preia chestionaru’ asta?

Nico , Radu , Adina , Rada

4 comentarii:

PlasticFantastic spunea...

aandy.... vezi ca ai sarit.... o gramada de intrebari.. de la 12 la 20.... :))

Andi spunea...

asa le`am luat de la Edy:))

Grațiela spunea...

:))) hmmm :))... inca ma mai intreb ce faci imbracat in hainele mamei tale.

Andi spunea...

Gratzy...nuam haine de acasa aici :))


sunt obligat sa port prin casa hainele mamei:))


sa zicem ca sunt universale:))