marți, 20 iulie 2010

Back in business


De data asta un pic mai calm...
Mesaj trimis tuturor persoanelor care,cunosc o persoana care,isi lasa amprenta, care isi lasa amprenta atat de repede incat nici nu`ti dai seama... Ti se intampla sa cunosti o persoana, si imediat sa zicem ca te afectionez de acea persoana, dar pana la urma doar iti place, cum te pupa cand te vede, cum te priveste cand vorbesti, cum se imbraca, cum danseaza, cum isi da parul dupa ureche sau doar iti place cum se comporta cand sunteti impreuna...

Te prinde!

Tu imi dai zambetul tau, tu imi dai ochii tai...Eu iti dau inima mea

4 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

Iubi, ia cu tine numaaaaaaaaaaai slipuuuuuuuuuuuuuul!!! Hai sa numaram nisipullllllll!!!Iubiiiiiiiii, ne-a tampit calduuuuuuuuuura!!>:D<:*

Evelyn spunea...

Andi, ce e cu afectionatu' ala?

Evelyn spunea...

Back in business?


Fii mai activ,domne!

Andi spunea...

Probabil am vrut sa scriu afectionezi:P
am mancat un "i"...se pare ca era inainte de cina..
as putea fii mai activ dar stii bine ca nu prea`mi place:))