marți, 21 septembrie 2010

Pe ultimul drum...


Şi uite cum am ajuns în clasa a 12-a, cu aceaşi litera "F", în acelaşi liceu "Colegiul Naţional Mircea cel Bătrân". Da, sunt într-un fel încântat de anii de liceu, chiar dacă de când l-am început am tot zis că mă voi muta, uite că nu am mai facut-o, ştiţi cum e treaba cu "câinele care latră nu muşcă", cam aşa am fost şi eu cu "zvonul" asta.
3 ani, trecuţi(fără corigenţe din fericire), multe lucruri învăţate, atât de la colegi cât şi de la profesori(excludem persoanele ce nu ţin de şcoală, gen familie, prieteni). Am avut diferite schimbări în viaţă, multe schimbări ale personalităţii până la forma prezentă, cu care în sfârşit sunt mulţumit(a dat Domnul!).
Treptat, cu paşi mici dar siguri am reuşit să şi evoluez (datorită vouă!), trecând peste etapa de golan(fraier) ce eram în gimnaziu, copilul problemă veşnic în gura profesorilor, ajungând la o persoană destul de serioasă, sau... hai fie, cât de cât, nimeni nu-i perfect, iar aici alţii ar răspunde "iar eu sunt nimeni", câtă supraapreciere!
Consider, sau mai bine zis sper că în aceşti ani de liceu am reuşit să le dovedesc unor persoane că nu sunt chiar ceea ce par (adică un prost transferat de la sportivă, cu mingi de volei în cap), sau poate mă înşel, nu prea mă interesează.:)
Să ne simţim bine anul acesta, fiind ultimul an de liceu, să fim mai uniţi ca niciodată(dacă se poate), "să ne distrăm la cub", dar să şi lăsăm o părere bună profesorilor despre clasa noastră! :)

Succes în noul an şcolar!

3 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

"Pe ultimul drum..."-doamne fereste. Zici ca moare cineva:)) Toti evolueaza. In bine sau in rau. Spor!

Grațiela spunea...

=D>

PlasticFantastic spunea...

idem Rada. "Pe ultimul drum"? Nu stiam daca sa rad sau sa plang