marți, 16 noiembrie 2010

Proces de întinerire


Vegetez în pacea mea interioară,
întorc idealurile în favoarea mea,
străpuns de cuvinte alese din trecut.
Adio frustrări, adio culori, adio tu!
acum tot eu mă voi dezbrăca în faţa ta,
de tot ce am!

Voi încerca...
să culeg bolta cerească
imprimându-ţi o oglindă pe pielea mea
ce va reflecta amintirea noastră.
poza noastră, atingerea noastră, iubirea noastră
cea pierdută într-o seară cam... jegoasă,
erai tu, alcoolul şi eu
mai puţin eu şi mai mult alcool,
mai puţin tu şi mai mult eu.
Iar acum încep din nou să...
Mă joc, mă aud, mă gândesc,
Când...
Te arunc, te sărut, te uit!

2 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

Sa nu uiti niciodata ca esti capabil de o iubire la care nimeni nu se asteapta. Frumoasa poezie, frumoase sentimente, trairi. Poezia este, intr-adevar, o cheie a sufletului. Bravo!

Evelyn spunea...

Blugii, blugii:))