marți, 14 decembrie 2010

Înţelegi ce vrei tu:)

Hmmm... Tocmai ascultam pe www.youtube.com niste melodii "retro" romaneşti şi am constat că noi chiar aveam muzică bună...Nu aveam Inne, 100 de DJi cu nume aproximativ asemănătoare, nu erau botoase cu părul blond oxigenat(aşa se zice,fetelor?)...
Îmi e milă de săracii copilaşi născuţi prin 2000(perioada maneloliticului românesc), ei nu au apucat să asculte trupele precum A.S.I.A. , 3se, N&D, Blondy Pops, Vama Veche(încă se mai menţin, la fel cum o fac şi băieţii de la Voltaj)etc, dar şi artişti solo precum Andra, Andreea Balan(cea veche că acum e şi asta vai de capul ei...Ridicolă a mai ajuns).
Poate am viziunea asta şi prentru că eram destul de ţânc, iar acum reascultâdu-le mă aruncă în camera mea(vechea cameră), plină de jucării şi-mi arată imaginea mea de copil cum sărea ca idiotul prin casă şi cânta(da, nu aveam voce nici pe atunci <>). Era plăcut!
-Simplitatea-
Era baza muzicii, melodiile erau toate cântate în română, dar nu, acum toţi cântă în engleza, pai normal, ne englezăm pentru a ne arăta inferioritatea americanilor pe care-i idolatrizăm din toate punctele de vedere, nu ne dăm seama, dar ne deteriorăm limba până şi prin muzică.
Artiştii acum apar ca ciupercile după ploaie, toţi cu o coloană sonoră aproximativ identică(asta să nu fiu rău), 3 versuri repetate timp de 3 minute, si voila "super hit"... Mă frustrează şi faptul că artişti precum Andra,Andreea Bălan, Akcent, Dan Bălan(cu OZON.ul lui) încercă să se adapteze noilor "cerinţe" ale muzicii româneşti, împărţind de asemenea şi ei penibilitatea cu restu ciupercilor.
Pentru a vă reaminti de "copilăria" noastră!:)


N&D - Nu vreau sa te pierd




A.S.I.A. - Da-mi Noptile Inapoi




Bambi --- Doi ochi caprui




Akcent-Ti-am Promis




Andreea Balan - Aparente


Niciun comentariu: