luni, 23 noiembrie 2009

Leapşa 3

Leapșă primită de la Biencutza mea:X

Sunt ... un suflet priedut în agonie
Aş vrea ... să fiu cel mai bun prieten a lu` Lady Gaga
Păstrez ... tot felul de amintiri dureroase
Mi-aş fi dorit ... să mă fi născut un pic mai devreme
Nu-mi place ... viaţa mea
Mă tem ... de viitor
Aud ... ce nu vreau să aud
Îmi pare rău ... că nu se poate da timpul înapoi, sau înainte
Îmi plac ... momentele în care şochez (în bine)
Nu sunt ... fiţos
Dansez ... mai rar
Cânt.. când sunt fericit
Niciodată... nu sunt 100% fericit
Rar ... călătoresc cu mintea
Plâng când privesc... în trecut, şi-mi amintesc de anumite greşeli
Nu-mi place de mine pentru că... uneori depăşesc măsura
Sunt confuz ... în ceea ce priveşte viitorul (IDEM)
Am nevoie ...de o persoană care să mă înţeleagă în totalitate, nu de mai multe persoane care să mă înţeleagă parţial
Ar trebui ...sa dorm mai mult

Leapşa merge mai departe la Edi

Un comentariu:

5zambete spunea...

esti singurul cu care am atatea in comun :| :*
pup, andy meu :> ;;)