vineri, 20 noiembrie 2009

Purgatoriu


Catastrofă inegală şi haos organizat,
O unda cenusie, un oximoron arzând în...
Alb-albastru şi negru roşu,
Fumez.Procesez.Recuperez.Analizez.Realizez,
Că îngerul meu translucid a turbat!
Iar diavolul meu spune "Irelevant",
M-am mutat într-un clişeu
Dar totul e expirat...
Visele ard, coşmarurile cad, iar eu?
Am cazut şi m-am lovit de diagonala secundară.
Când totul părea un divin absolut,
O nebună pierdută în agonie,
Că într-un desert mi-a ars un neuron malefizat.
Claostrofobie, angrofobie,totul se pierde în ochii mei.
Negrul mă vrea,
Dar albul mă ia.

3 comentarii:

5zambete spunea...

daca eu sunt gri deschis sau galben.. pot sa te iau eu? :">

Livia`` spunea...

Asta traim noi zilnic...un HAOS organizat`:-j`Inteligente versuri`;)

Florina spunea...

Andy, tu chiar scrii poezii foarte bune!(Din ce în ce mai bune chiar!) :D