miercuri, 23 decembrie 2009

Leapşa 4

O leapşă destul de interesantă, leapşa ciudăţeniilor:)), deci o să scriu aici 10 ciudăţenii despre mine:P.


1. Pot să dau sfaturi oricui, dar niciodată mie:P
2. Când fac duş cânt:)), am o voce extraordinară:)) (săracii vecini):(
3. Uneori când casc zic "căcat":))
4. Pentru a mă relaxa stau cu picioarele pe perete
5. Dimineaţa mă împiedic mereu în drumul spre baie:))
6. Îmi place mirosul fumului de maşină
7. Când sunt fericit mă duc în baie şi dansez:)) (pentru a mă vedea în oglindă) :))
8. Inima şi mintea mea întotdeauna au fost duşmani, niciodată nu au avut aceaşi părere:))
9. Nu-mi prea plac dulciurile
10. Aş mânca jeleuri la infinit:))...non-stop :))

Bla`bla`bla astea mi-au trecut prin cap:P... Concluzie sunt un ciudat:))

Le provoc pe Eve şi pe Graţiela:D , să vă văd ciudăţeniile:))

Niciun comentariu: