miercuri, 16 decembrie 2009

Prietenie virtuală

un suflet, 2 trupuri. mii de ganduri, sute de visuri, zeci de dorinte. toate le-mpartim la 2. nu ne-am vazut niciodata, dar ne intelegem telepatic. ea traieste in mintea mea, iar eu in a ei. nu pot sa explic, dar avem milioane de lucruri in comun. cuvintele nici nu mai trebuie spuse; noi stim deja. si nici macar nu e vorba de dragoste; e o prietenie atat de frumoasa inchegata intr-un timp atat de scurt. pentru ca ne-am fost aproape neconditionat. pentru ca ne-am ajutat, ne-am ascultat si ne-am inteles. cred ca ne vom fi mereu alaturi de acum inainte. simt ca mi-am gasit sora geamana de care am fost separat la nastere. desi, probabil, nici cu o sora nu as avea o relatie asa stransa.
si pentru ca trebuia sa exprimam cumva ce avem noi, am scris fiecare cate o poezie. ea va posta poezia mea si eu voi posta poezia ei:P.. Aceasta este introducerea ei, dar am ales sa o folosesc si eu, pentru ca nu prea am inspiratie la ora asta, dar cu siguranta daca incercam sa o scriu si eu(intr`o varianta persoanala) suna cam la fel:P

Ai parfum de primăvară,
Eşti mireasma mea de-o vară când,
Într-o seară, te-am ales,
Ca pe un frumos vers,
Ce sufletu-l iubeşte.
Îmi eşti identic şi nu ştiu de mai sunt eu sau eşti doar tu,
Cel care îmi cunoaşte gândul şi-mi ştie şi necunoscutul,
Ce sufletu-l iubeşte.
Cum am facut de ne-am găsit nu-mi amintesc,
Dar nu contează.
E poate o-ntâmplare dubioasă
Sau împlinirea unui vis nebun ce sufletu-l iubeşte.

2 comentarii:

5zambete spunea...

si eu care credeam ca a depasit stadiu' de prietenie virtuala :))
avand in vedere ca esti printre ideile/visele/gandurile mele, e mai mult. multumesc ca-mi esti alaturi >:D<

Constantinov Rada spunea...

Ce frumos.:)