miercuri, 20 ianuarie 2010

Firida de fildes 33 ara (ÎN BAZA 2)


Functia universului
unde:
a - o cârtita care sapa sub luna
b - un fluture care face dus
c - o girafa aeriana
si eu
cel care încearca sa te gaseasca în cascada niagara
...........................................................
Ipotenuza la patrat = a
sau cârtita uitata pe cateta laterala
cautând necunoscuta pe latura lui b?
totul sau numai ea, visătoare crudă, are ca baza bisectoarea dusului,
ce-mparte fluturele într-un 33 perfect?
..........................................................
Dorinte ascunse în cascada Niagara,
(cu un debit mai mare cu 56% decât mintea mea)
Dar c?
Unde e?
Ai ghicit! e prins în obscuritatea sinusului alpha,
Efectuând o ecuatie de trei simple (cu a, cu b si cu c).
Necunoscuta este totusi ea,
iar rezultatul? întotdeauna egal cu 0!
Si eu? Ce sunt? De ce sunt? Unde si, mai ales, când…
Înmuiat în placeri afrodisiatice manipulate de teorema lui Pitagora,
eclipsate de matematica prizoniera între parateze patrate.
Ecuatia e albastra ca girafa aeriana,
iar eu sunt chemat la împartirea functiei în… cine stie câte…
Calculez pe diagonala secundara.
Si totusi rezultatul este 0.
[(a+b+c) x Eu]-Ea=0
3 x prelungirea claviculei în azur.

6 comentarii:

Grațiela spunea...

wow :|

Evelyn spunea...

Gratiela e socata!`:))


Progresezi Andi!

Andi spunea...

sper sa progresez si mai mult:P

Livia`` spunea...

=))...imi place,e reusita`:P

Constantinov Rada spunea...

Nu cred ca progresezi. Probabil ca ai avut mereu asta in sange, insa nu ti-ai dat niciodata seama:).>:D<

Andi spunea...

merci frumos frumos Radaaaa:*:*:*...te iubesc>:D<