marți, 16 martie 2010

A fost... În viitor


Împreună am dezvirginat multe meleaguri adormite,
Dar tu m-ai înşelat cu luna...
Acum sunt blocat în trecerea timpului,
Împrimat la ora noastră pe un ceas
Prafuit...

Cu tine-n buzunar, cu tine-n gând, cu tine-n ochi,
Mă pierd de multe ori...
Ca o frunză uscată pendulez prin aer,
Şi tot te căut prin praful nopţii
Obscure...

Mâine te voi privi din nou din spate,
Însetat de tine...
Îmi voi pierde răbdarea şi te voi gusta,
Iar parfumul tău îmi va invada blugii
Pătaţi...

4 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

Ai iubit, iubesti si vei iubi. Continua, ca aceasta este varsta potrivita. Frumos.:)

Grațiela spunea...

Pffff.

Evelyn spunea...

Imi place, e ceva diferit!

Livia`` spunea...

Am sczris si eu...poezie`!
a ta e ambigua...si Rada are dreptate`:P