joi, 3 februarie 2011

Prea frumos

nu cred ca ma simt asa
doar de dragul unei stari
de spirit
ma simt doar apt de noi trairi
acum cu tine sau mai tarziu
buzele ti le voi lipi
de ale mele

e prea banal ce se intampla
totul curge ca o unda
in apa sufletelor noastre
unde nu voi mai seca vreodata

e mereu o inima oarba
ce sta si tot invata
invata de ce inima ne ajuta
sa traim o viata lunga

tu esti mereu pierduta
printre niste plete scurte
eu pierdut mereu in valul
ce-mi framanta rabdarea

imi e dor de cand scriam
despre toate si nimic
acum totul imi este clar
tu esti totul sau nimic

ma rup mereu de realitate
si-ncerc sa te gust prin soapte
tu-i saruti buzele in noapte
eu as face tot la fel

2 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

Nu e wow, "draguta" suna mai bine. Mai frumos.

Giulia. spunea...

Doamne ce frumos scrii :).
As putea sa iti citesc poeziile non-stop :)).
<3