joi, 23 iunie 2011

tu ce mai faci?


mă plimbam prin toate barurile
ascultam melodiile noastre de dragoste
plângeam când îți auzeam numele
faceam multe lucuri
iar acum tu ai plecat
m-am învățat să iubesc și m-ai lăsat
nici nu mai știu ce să mai scriu
te-aș întreba mereu:"Ce faci?"
și aș aștepta mereu același răspuns
sau cel puțin l-aș spera

îmi e atât de dor de clipele noastre de iubire
de plimbările noastre
și de paharele de șampanie
de ochii tăi
de părul tău
de buzele tale
de tot ce ține de numele tău

te rog vino aici
vino să vezi că am înflorit
vino să vezi cum te privesc
și cum îți spun cât de mult de iubesc
vino să fim amândoi în camera asta
aproape goală
unde am rămas doar eu
așteptându-te

nu mai am greutate în cuvinte
nu mai știu să mă joc cu ele
nu mai știu să fac nimic
sunt și eu la fel de gol

Niciun comentariu: