marți, 1 iunie 2010

Banal 4


S-a plimbat deja destul de mult limba pe ceasul meu de pe perete, am amuţit de multe ori odată cu secundarul acela meschin, de ce nu se blochează asemeni minţii mele când îţi văd ochii tăi albaştri?; aş putea să răspund şi singur la întrebările astea, dar nu vreau!; mă mai întreb totodată de ce limba ta nu se mişcă constant prin gura mea? de ce nu e ca limba ceasului? de ce nu face rotaţii permanente prin faţa mea? de ce, de ce şi iar de ce?; nu vrea!; timpul, dragostea şi noi sau vremea sexului în doi, e aproape, aceaşi poveste cu degetele nesimţite şi atingerile perverse...



Acum e rândul tău să faci abstracţie dorinţelor mele!

3 comentarii:

A cincea schimbare a faţă spunea...

Hm... Still in love! Bravo tie! te obsedeaza aceeasi idee in mod constructiv si in fiecare 'Banal' e tot mai schimbata! Felicitri:)!

Evelyn spunea...

Auzi Andi, de ce specifici "sex in doi"...exista si vremea sexului in trei?=))

:*

Livia`` spunea...

=)))
Andy,Andy cu cate te lauzi tu aici,probabil fara sa vrei `:)))