duminică, 30 mai 2010

Banal 3


M-am reîncarnat în albina ce ţi-a invadat camera azi la ora 14:53, eram plin de polen, voiam să ţi-l dau ţie să polenizăm împreună floarea pasiunii sau cactuşii din camera ta chicioasă. Am zburat şi eu cum o fac toate albinele, am muncit cu ele la firul dragostei noastre... se pare ca actul sexual e un pic absent, mintea mea murdară s-a făcut iară praf, o mătur cu şoaptele mele...
Când ai plecat m-ai sărutat sau doar mi-ai admirat necunoscutul? Amândoi vrem să facem parte din necunoscut.
Şi asta a fost partea frumoasă, cea în care whiskey-ul a fost departe, foarte departe, trebuia adus şi el la un menage a trois, fară el epuizarea e conştientă, avem nevoie de ambiguitate, nu-i aşa?

Îi dăm drumul?

3 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

Vezi sa nu se mai ia alte proaste sau prosti si dupa tine. Ar fi ... foarte urat. Very, very, very bad.

Andi spunea...

stiu...:)) e inevitabil...pagiatorii sunt peste tot:))

Andi spunea...

plagiatorii*