marți, 6 octombrie 2009

Dragostea din punctul meu de vedere:P


Eu as asocia dragostea cu un sentiment expirat, în ziua de azi ea apare foarte greu iar atunci când apare, dispare imediat. Dupa parerea mea dragostea e ceva relativ.
Dar daca ar fi sa existe cu adevarat, atunci ea cu siguranta apare o singura data în viata, iar atunci va fi decisiva... Daca atunci nu vei reusi sa-ti ti persoana lânga inima ta atunci totul se va sfârsi, inima nu va mai putea iubi niciodata, iar atunci încep si argumentele contra iubirii.
De ce nu sunt eu de acord cu dragostea?
Dragostea aduce numai de suferit, niciodata împliniri, împlinirile sunt pâna la un punct, iar apoi intervine latura cealalta, adica ura. Care si ea parcurge niste etape pâna la faza capitala.Trecând de la o mica cearta la lacrimi, apoi de la o lacrima la suferinta, iar suferind dupa o persoana involuntar ajungi sa urasti acea persoana, pentru ca intervine întrebarea: Daca tine la mine, de ce ma face sa plâng? si raspunsul îl stie toata lumea.
Deci ce rost are sa fiu de acord cu iubirea, din moment ce se vede clar rezultatul unei iubiri.
Aceste concluzii sunt trase de catre un adolescent, de 17 ani , care inevitabil a suferit pâna acum si nu mai are forta sa mai scrie lucruri frumoase despre dragoste, acest copil se numeste Andy.
Cu siguranta conceptia asta o sa mi se schimbe cu trecerea anilor, momentan trebuie sa-mi exprim gândurile prezente, nu cele viitoare, asa ca nu am de gând sa schimb ceva, nici macar la insistentele altora.
Asa ca as prefera sa consider dragostea mai mult o arta placuta sa o citesti, sau sa ti-o imaginezi decât sa fie un sentiment.
Pâna la urma zicem ca iubim sa fim în rând cu ceilalti, toata lumea iubeste, toata lumea stie sentimentu, dar de ce nimeni nu stie sa-i dea o definitie concreta? A iubi e una, a fi obsedat dupa cineva e alta, orgoliul de avea o persoana e altceva, si tot asa. Îti place o persoana la nebunie,gata o iubesc, dar de ce nu se zice "O plac la nebunie,sau sunt obsedat dupa ea" , dar defapt ce face lumea? Da vina imediat pe dragoste, daca ai avea ceva în cap, nu ai mai suferi,pentru ca ai ajunge la concluzia mea, ca dragostea e efemera si toata lumea va fi fericita.

Notepad`ul nu mi`a salvat diacriticele:P, si imi e lene să le scriu din nou;))

7 comentarii:

5zambete spunea...

dragul meu >:D<

Evelyn spunea...

Andi, oricine citeste articolu` asta crede ca ai suferit cat pt un barbat de 40 de ani trecuti!`:)


Suntem niste bieti adolescenti. Abia descoperim dragostea... mai avem mult de invatat si de trait:d

Dar nu te contrazic intru totul:P

Andi spunea...

e vorba de parerea mea de acum,Eve :D

poate ca peste cativa ani o sa gandesc altfel...Momentan imi doresc mai mult aventuri, decat o relatie:P

si tu sti destul de bine :))

Grațiela spunea...

Hmm... nu sunt de acord cu tot... de exemplu mie nu imi place sa citesc despre iubire sau sa "o traiesc involuntar pe a altora"... ci imi place sa cred ca sunt o indragostita incurabila ... ce isi poate scrie in orice clipa propria dragoste...
Da, totusi asemenea mie esti idealist. Si asta e un mare defect al nostru. Si eu am suferit enorm si stii asta... si in perioada in care ma detasam (sau asa se credea) de acel el aveam aceeasi parere ca tine desi stiam ca "that love thing" was just about to strike me again... Si eu credeam absolut tot ce ai spus tu si chiar m-ai amuzat putin gandindu-ma ca a fost un moment in care m-am regasit comple...
Oricum vei vedea, si stii asta, ca in timp (mai exact data viitoare cand te mai izbeste dragostea) iti vei schimba parerea... si daca nu definitiv, macar pentru o perioada de timp.

Livia`` spunea...

Iubeeesc `!:x So no comment `:))

Ecaterine Lena Drakvien spunea...

Harpii

Trei lumanari si trei pureci
-Lorelei ce mi-ai cumparat?

Nu stii sa spui un Nu
Asa ca zici Da,
si nu stii sa rupi
Un crin asa ca rupi o roza,
Mai dulce nu?

-Lorelei,ceara sare!
Si nu merge gri cu portocaliu

Daca le stingi pierzi si violetul
De la baza,gri,pulberea aceea de gri,
atat de stralucitoare,ca oglinzile,nu?

-E tarziu ,Lorelei
S-au trezit fluturii mov,
asa ca spune-mi ,te rog,
Ce mi-ai cumparat?

-Un phurbu.

Ecaterine Lena Drakvien spunea...

"Sono scesa dall' auto e mi e passata accanto una donna anziana dal cattivo odore,vestita di rosso,con in braccio un gatto anch'esso rosso,magro e cieco da un occhio.Cantava una nenia:

Passiannu 'pa via Etnea
Chi sfarzu di luci,
chi fudda 'ca c'e
Viru tanti picciotti' che jeans
si mettunu 'nmostra
davanti'e cafe
Com'e bella Catania di sira,
sutta i raggi splinnenti di luna
a muntagna ca e russa di focu,
all' innamurati l'arduri ci runa"

-Melissa P.-Cento colpi di spazzola prima di andare a dormire

Che conta di piu e'l intensita,non il tempo,quindi chi se ne frega che
ha 16 o 61 anni ed e innamorato?