marți, 4 mai 2010

Banal


Am nevoie mai intai de o sticla de Jack, asa ma voi arata asa cum sunt,natural 100%. Nu il am pe Jack langa mine,asa ca un kent 8 imi va da inspiratia necesata... Acum o sa-mi fumez regretele. Da!
Demonstratie tehnic-patetica, vreau carne de om, vreau sa o gust, sa imi folosesc degetele intr-un mod meschin, sa-ti explorez formele de relief si sa iti ating muntii stancosi.Iar tu, o sa imi cobori in fata si o sa vezi placerea mea in fata ochilor. Te las,profita cat poti! Sunt constient ca atunci cand fluviile noastre se vor intersecta, tu ma vei lasa departe in inconstientul tau.
Mai departe e simplu,iti voi demonstra ca dragostea noastra a fost pana la punctul culminant. Eu voiam dragoste,tu mi-ai dat dragostea din punctul tau de vedere.

Naivitate ascunsa in placeri exotice cu clipe marunte de placere,asta vreau!

4 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

Iar tanjesti dupa idealuri, mai Andrei, mai! Trezeste-te!:*

Andi spunea...

cunosti problema :))...contraditia dintre inima si creier...

inconstient am un ideal, cel pe care inima mi'l impune...constient nu pot avea pentru ca mintea mi'l anihileaza:)...inca e creierul cel ce detine suprematie in mine:))

Evelyn spunea...

Idealul asta... l`ai putea atinge!:*

A cincea schimbare a faţă spunea...

hei hei,does it matter daca avem idealuri?
Important e sa scapam dracului de obsesia primordiala pntru sex...:))
Dupa aia mai vedem...
Anyway,fain!
Nu uita sa imi dai add pe mess mai:ayumy_69