luni, 3 mai 2010

100


Am rămas un pic în urmă cu blogul având în vedere faptul că de mai bine de o lună nu am mai postat nimic...Chiar dacă aveam în cap să postez o poezie scrisă de Rada, care mi-a fost adresată înainte de a pleca în Italia... Dar luandu-mă cu alte chestii deloc împortante, am reuşit să-mi pierd timpul înutil, aşa că acum trebuie să recuperez...Poezia sună cam aşa:


"Dacă pleci-vreau să vin cu tine!
Dacă pleci-ia-mă şi pe mine!

Andy pleacă în Italia, cu "i" majuscul.
Dar unde se duce oare?
Se duce să se mântuiască!
Ei na! Are voie omul. Se duce să păcătuiască.Pân-aci i-a fost!
Se va întoarce spălat pe creier.

RIP: nu te vom uita!!!
NEVER EVER"


Semnătura ei mare pe o foaie de matematică sună cam aşa: La Curvettes! cu un minunat desen:)


Deci, Rada a fost un fel de Nostradamus pentru mine, deoarece în Italia a avut loc o spălare pe creierul meu, ceva s-a schimbat, însă sunt încă incert dacă în bine sau în rău...Sincer, aveam nevoie de o mică schimbare în viaţa mea. Renunţând la anumite sentimente şi anumite "chestii" am învăţat să le înlocuiesc...
De la această poastare blogul meu va deveni ceva mai activ decât înainte, având în minte anumite "activităţi" , nu se mai rezuma decât la poezii, sper doar să mă ţin de treabă.
O pauză întotdeauna este bine venită şi consider că pauza pe care tocmai am avut-o să fie una constructivă...


P.S. pentru necunoscători, Rada este actuala mea colegă de bancă şi totodată o prietenă apropiată.

La cât mai multe postări!!!

5 comentarii:

Evelyn spunea...

Spor!:*

Andi spunea...

merci!:*

Constantinov Rada spunea...

"Prietenia înseamnă un suflet în două trupuri."(Aristotel)Tot inainte, tot inainte...>:D<

Iulia :] spunea...

salut andy :D misto poezia , s-o saluti si pe rada . de cateva zile ma tot gandesc ce sa scriu si eu la postarea 100 .. tot 100 vroiam s-o numesc , sa nu zici ca nu m-am luat dupa tine sau ceva :D dar oricum nici nu avea sens sa-ti zic ca tu nu esti asa :)) te pupaceskovici :*

Andi spunea...

logic! nu ma deranjeaza deloc:*...