joi, 6 mai 2010

Lady Gaga


This is my Lady Gaga`s top 10 songs


10.Monster

9.Paper Gangsta


8.Bad Romance


7.Telephone


6.Starstruck


5.Paparazzi


4.Teeth


And now top 3:

3.Fashion


2.Dance in the dark


1.So happy I could die


Lady Gaga este artista mea preferata, asa ca am decis sa imi incep aceasta activitate cu "top 10 melodii preferate" cu Lady Gaga, ar fi onorata L.G. daca mi-ar citi blogul si ar avea un traslator de romana-engleza prin preajma!:))(Glumesc!).
Am hotarat ca in fiecare joi sa am cate un astfel de clasament/top, numai ca doar aceast prim top va avea 10 melodii preferate, celelalte fiind "Top 5" sau "Top 3" in fuctie de cate melodii prefer de la ceilalti artisti.
Mi-a fost foarte greu sa fac topul pentru ca mai sunt si multe alte melodii ce-mi plac...Dar am ales sa fac topul in functie de cat de obsedat am fost de melodiile ei, asta nu inseamna ca topul ar arata asa, batut in cuie, avand in vedere ca nu e asta ordinea. Dupa cum am spus si mai devreme am facut clasamentul in functie de longitudinea obsesie pentru fiecare melodie in parte.. Asa ca, "So happy I could die" a fost melodie care a stat cel mai mult in mintea mea ca melodie preferata:)... Imi plac toate cele 10 melodii in mod egal as putea spune, numai ca sunt obligat sa fac o mica diferentiere intre ele...si am ales criteriul asta:).
Una in alta, fiecare melodie imi aduce aceasi stare euforica si placere continua de a o asculta...Este artista mea preferata, asa ca am decis sa imi incep actiunea de pe blog, legata de top

Enjoy it!!!

4 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

Frumos. Ce pot spune.

Iulia :] spunea...

super tare . lady gaga este super tare . o admir .

Andi spunea...

si eu<3!!!

A cincea schimbare a faţă spunea...

Gaga fucking rules da game:)) Je l'adore!!! faina de tot chestia cu topul!
Congrats!!!!;)