vineri, 7 mai 2010

Pentru Iulia:)


Ea este Iulia, dar mie imi place sa-i mai zic si Ulia. Ulia este scundă, este blondă si ii plac fructele...Este varsator, asta spune multe>:), este incapatanata, ambitioasa, visatore (de cel putin 2 ori pe zi o puteti gasi si pe luna), zboara constant, ii place sa atinga cu crestetul capului norii. Ii place sa danseze si o place pe Miley Cyrus(asta e o diferenta dintre noi).:))
Are 17 ani, si este in clasa a 10a E in C.N.M.B. si avem clase alaturate, dar totusi ne vedem rar:(, eu plec cu noapte`n cap la scoala, pe cand ea vine odata cu caldura.
Suntem chiar si vecini(ne separa o strada si 2 blocuri), dar totusi intalnirile sunt rare, aproape ca se simt!
As putea scrie mai multe, dar nu vreau sa intru in mai multe detalii:)) trebuie sa ma pastrez confidential.
Ulia esti un mic varsator blond!

8 comentarii:

Iulia :] spunea...

ah , n-am cuvinte :d ce bucuroasa m-ai facut ! iti multumesc ca-mi esti prieten .
p.s. : te iubesc .

Iulia :] spunea...

apropo , stiu ca si tu pe mine :))

Andi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Andi spunea...

logic!!!!<3...
Micuta mea Ulia>:D<:*

Green Tramp spunea...

ulia e buna :)) ulia are carare pe mijloc

Andi spunea...

:)))

Constantinov Rada spunea...

Sa vezi ce carare iti fac eu tie, Georgele!(glumeam:-J)Iulika, Iulika!!!Frumoaso!

Iulia :] spunea...

multumesc rada ! nu sunt mai frumoasa ca tine :D .. si green tramp .. nu am carare pe mijloc , urasc cararea pe mijloc , as fi groaznica cu carare pe mijloc :*